Jobbar sover och fryser

jaha nu jobbar man i 7 nätter till har sovit så dåligt idag kommer va död i natt
Kallt i huset pga värmesysemet som dom tar god tid på sig att läga jävla försökringsföretag  VI FRYSER HÄR HEMMA
Tack Monica för dim omtanke vart glad för de önskar flera i min omgivning har det du har Empati

Jag dejtar på mede min hemlige och det funkar sååå bra tänker hålla han hemlig ett tag till vet att det finns nån nyfiken stackare i min omgivning som kliar sig i skallen pga nyfikenhet  HAHA det kan dom gott ha
blir nig inte mycket skrivande denna vecka eftersom jag bara sover jobbar äter men ha det så bra

JO Monica hur lämnar man komentarer i din blogg??????????

Kommentarer
Postat av: Monica

Till höger i mina blogginlägg finns en grön "commentar"... klicka där så kommer du vidare! :)



Tack för dina snälla ord...Kraaam

2009-01-06 @ 18:07:48
URL: http://freewebs.com/seabrench/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0