Godmorgon eller ...

Godmorgon eller säger man god förmiddag har haft sovmorgon och GUD HUr man ser ut när man vaknat  ser ut som en ner däckad gammal Alkis eller narkoman  (men jag ser ju illa ut annars med)  inte undra på att man är singel  NY vaken och avdankad Dom här sköna tofflorna är ett måste har på mej dom jämt så sköna
dagen efer ett sånt här kalasande spm jag hadde igår är jag rätt så avslagen det blir jobbigt att träffa
X:ET
jag tror det handlar om känslor forfarande och det blir jobbigt att försöka va glad och trevlig när han jämt blir sur när han ser mej  tror han hatar mej  ngt är det iaf och jag drar mej för nästa gång vi ska ses som blir den 23 dec när han ska hämta barnen som ska va hos han på jul detta år Och vad är jag blir ARG när allt jag skriver blir understruket ååååå men tillbaka till mitt utsende
kan ju inte komma nån å ringa på dörren när man ser ut så här jag kommer va singel resten av mitt liv den saken är ju säker jag känner mej ganska låg just nu tyck synd om mej en stund inte för att jag tror att nån hoppar in på RondellHelenas blogg och glor men kan va skönt att få skriva av sig lite slänger in ett kort på x:et med  han har fått en egen katigori som heter X:et få se hur länge han kan va me här innan han blir arg över ngt det återstår
Sen har jag ju lovat Samntha att inte skriva om henne eller lägga upp kort men då har jag ju knappt ngt att skriva om så den regen bröt jag på en gång och det visste hon inte är jag en dålig mamma för det  utan jag är en bra MAMMA
nu är det strax dax för att kola in fb och  min mentors blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0