Lurar



Gud vad jag känner mej som en dålig mamma har fått lura Fanny att äta pencillin hon totalvägrar att äta ngt som smakar illa så jag har lurat henne med att mosa söndet tab och stoppa den i hennes välling(ja hon dricker det än fast hon är 6år)hon beh dricka välling pga hon äter så lite och får inte i sig nån mat på dagarna hon säger att det smackar konstigt och att hon ite vill ha så får jag tvinga henne att dricka upp och sånt är ju inte kul men jag måste ju göra det
iadg ska jag och barnen och Morsan dra in till nya gränbo och bara kollahur det ser ut låter kul va??? nä inte mycket vill ju handla som fan men sånt går ju inte att göra har just köpt ny tv så jag får ta det lungt med shoppandet
igår upptäckte vi att det finns en Tomte i byn sittande i en liten grävskoppa Fanny blev lite fundersam men alex fick iaf gå ut och ta ett kort med vår sunkiga kamera nä nu ska jag väcka upp alex så vi kan dra nångång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0