så less

Jaha klockan bara släpar sig fram i natt nu vill jah HEM och sova och försöka hinna med att tvätta lite kläder det är en massa snyggingar på hotellet det är nån bandy cup så det har varit mycket fint att titta på kan jag ju säga
jag har en hemlis på g ochså men kam inte säga ngt än utan jag säger bara LÄNGTAR till den 4januari
Daniel han bara jobbar och jobbar  och jag har rast mest hela natten känns det som nät man har tid att sitta vid denna skit blogg och blogga för sig själv är ju bara jag som både läser och skriver 

Annapanna fan vad jag vill................... FESTA med dej NUUUUU
snart så smäller det som man säger
nä nu ska jag ta och ställa upp tidningaran i facken så gästerna kan läsa till frukosten men då ligger jag redan hemma och sover och drar stora ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ända fram till kl 18:00 och vakanar till ett stress på att dra i väg till jobbet igen

godnatt sov gott rondellHelena


Kommentarer
Postat av: Monica

Jag läser ju...;)

Ha det gôtt

2008-12-27 @ 16:53:26
URL: http://freewebs.com/seabrench/
Postat av: Mange

Tjo! Jag läser och säkert många fler, hinner inte kommentera alltid! Försöker besöka en del bloggar, men TIDEN är en tjuv!



Ha det gott



//Mangeltussen på www.Lucifer.se

2008-12-28 @ 15:31:23
URL: http://www.lucifer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0