VÄRME

Jag är så trött på allt och alla just nu ska lämna barnen i morgon för en ny arbetsvecka natt urk blir trött bara jag tänker på det
mitt värme system haverarade på nyårs afton kul svinkallt kan man ju tala om att det va frysa frysa inte kul tar nog tid att laga fick jag besked av el gubben hur kul är det at leva med byggfläktar som enda värma källan va 8 grader inne här så vi har knappt varit hemma i går va jag på hemlig date och det va såå trevligt och vi ska göra om det i morgon kväll men är just nu på hemliga stadiet nä nu är det cola och en cigg som gäller sen lägga fanny
Hörs

Kommentarer
Postat av: Monica

Åh nej... vilket skit. Hoppas det går att laga fort.

Brrrr



Ha det så bra och kram

2009-01-04 @ 12:16:11
URL: http://freewebs.com/seabrench/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0