Ledig

Har inte skrivit på ett tag men har bara jobbat sovit och dejtat
och varit hemlig känns ju lite dumt att bara kläcka ut vem det är så jag tänkte folk i byn snackar ju redan så mycket så jag tänkte att jungeltrumman får ta och ropa ut vem det är är ju inte så hemligt längre han e ju jämt hos mej och vi har en här på vår gata som redan har sett oss ute  så jag låter han få nöjet till att skvallra runt haha man måste ju  göra nån glad iaf men ungaran och han funkar bra ihop va lite orlig för det men det gick bra
nu ska jag in till stan med Samantha har lovat jag hatar att springa i affärer skriver mer sen

Ellinor:
nu vet du jag sa ju det i telen i går haha tänk att jag lyckades att va tyst om det ett par månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0