Helena Dejtar och dejtar

Och kan inte förstå att ingen märkt ngt här i lilla östervåla konstigt
igår så kom ett par vänner över på fika och jag skulle ju dejta ochså han skulle komma till mej så jag vart lite nojig visste inte hur jag skulle säga till M-L men slängde fram med
M-L jag ska fåbesök en  kille
M-L aha men vill du att jag ska gå
Jag nä det är ok han ska ju ändå träffa er nån gång
sen smsa jag snabbttill dejtan och förvarnade (trodde inte han skulle komma) men han komoch det blev en bra kväll med kaffe goda vänner  barn och dejt
sååå himla mysigt att få bara pussa nån igen i kväll så ska vi äta middag ihop och braa vara och jag ska sova där i natt mmmmmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0