Snabbis

kasar in en snabbt inlägg har snott datan av Samantha medans hon tvättar håret blir ett jävla liv på henne om man tar den utan att hon hat koll konstigt va ja UNGAR idaghar jag haft en ganska tråkig dag har inte hänt så mycket sitter och är lite bitter på X:et han är på julbord och jag har inte fått gått på ett ända sen vi flytta igrånvarandra sitter just nu och håller tummarna att hela Zeta blir matförgiftade urk va illa det låter men vafan jaa vill ME gå men gå på julbord med Xet skulle ju inte funka

Undra om jag ska slänga iväg ett sm till Mumari och höra om vi kan fika i morgon
sen en sak till jag ska försöka bli kvinnligare och klä mej llite annorlunda och inte som en träningsnarkoman undra hur det ska gå till håll tummarna för mej om jag känner mej rätt så kommer det inte hända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0