Nya lite Helena

Nu e jag hemma och har lagt barnen ja dom två som är hemma samantha drog ut med ngra polare som vanligt man kan ju undra när jag ska få dra ut lär ju inte hända lika lite som nån snygging kommer och ringer på dörren skulle ju va helt sjukt om det en dag

Pling plong  RondellHelena går och öppnar dörren och svimmar nästan för där utanför står han killen singel och vill börja dejta mej rondellHelena blir glad sen lever vi lyckliga resten av livet
ja det skulle va ngt va???
nu är iaf mina naglar klara ochg jag vart nöjd men jag känner mej inte kvinnligare men det kanske kommer under natten så när jag vaknar utav att Ffannys tjatande

-MAMMA KAN DU SÄTTA PÅ HANNHA MONTHANA
nu till mina naglar visst vart dom fina??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0