Nollkoll

http://www.bloggvarde.se/ titta vad jag hitta inte illa för att va nybörjare min blogg va värd just nu 2470kr man kan ju undra hur mycket Mentorns blogg är uppe i måste va mycket

va just in på facebook och min dotter den älsta Madde hadde ochså en blogg blir lite fundersam om hur lite man vet jag trodde jag hadde 1000000% koll på alla mina ungar men ack vad jag bedrog mej nu har jag bara ett par dagars ledighet kvar av min ledighetsperiod sen går jag på och jobbar i sju nätter så det blir en annorlunda jul hos oss i år de minsta barnen ska va hos X:et och hans psykade familj (Oj får man skriva så???) men jag tycker dom är det och jag kommer sova hela dagen för att jag jobbat natten innan ska försöka styra upp julafton iaf måste ju va på topp och fira med Mamma och Pappa och de två stora barnen och äta lite mat innan man börjar jobba nä nu ska jag gå och hälla i mej min drog en stor kall COCACOLA

kom på en sak undra hur julbordet med Zeta gick håller tummarna att alla blir dåliga låter nog biter men är så arg på X.et

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0