Jobbar och önskar GOD JUL

Ja nu sitter man här på julaftons natt nä fan det är ju juldagen nu men jag jobba i går natt ochså man blir ju dagglöms när man jobbar på mätter ochsovver bort hela dagarna min jul har iaf bestått av jobb och total kaos min bil gick ju sönder i går på väg till jobbet tog tre tim från byn till uppsala.
bilen koka och ja det va hemskt tur att min pappa dök upp mitt ute i skogen så han hjälpte mej till uppsala så jag va bra orlig när jag skulle åka hem i morse med KAN NI TÄNKA er bilen funka och inget vatten ran ut den koka innte eller ngt men jag har iaf lånat en bil och min bil ska en kolla upp i dag medans jag sover
nä nu måste jag ut och röka sen jobba skriver i natt på rasten igen 
  

Jo jag va ju till valbo den 23 ocgh fick ju lov att köra i domdär satans ronellerna igen men kan medela att det gick bra


                                                        GOD JUL 
                                                       


                                              önskar rondll helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0