Hemma efter Julfesten och brottningsavslutning och ny Blogg

Tack mumari för hjälpen av min blogg vart jätte fint tack så mycket !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu är jag iaf hemma från två avslutningar Fannys brottning och Alexandras julfest med Lucia i år har det varit mycket Lucia för oss Samantha va med i Uppsalas Lucia sen Fanny på Kyrkan och skolan sen Alexandra i stora Lucia tåget i kyrkan sen samantha igen och nu i kväll Alexandra IGEN vart tjatit nu men men
Brottningen fick jag gå på själv konstigt det där att jämt jag ska och inte X:et allt tråkigt är det jämt jag som ska och inte X.et får ta och styra upp detta till andra gånger vart iaf bjuden på fika av x:et (och det är ju inte vanligt hm )och kollade på luciaframfrädandet sen så gick jag hem va liksom inte läge att stanna kvar (man känner ju när man är välkommen eller inte)men jag va där iaf och det tyckte ungarna va bra kan va bra för dom att se oss ihop och att vi kan va vänner och inte tjafsa på allmän plats och med massor med folk jag som inte passsar att va på kort fasna på ett med X.et lägger upp ngra kort från min "Trevliga kväll"
nu ska jag kolla på 5an med Samantha och funderar på vem man ska våldgästa i morgon
Marie du ligger illa till smsar dej när jag vaknar Fannys luciaAlexandras lucia skolanAlexandras Lucia skolanSamanthas LuciaAlexandra lucia i kyrkan jag och X.et


Kommentarer
Postat av: Monica

Wow...jag förstår att du missade mig på TV...så mycket som har hänt här...

Ha det gôtt

2008-12-17 @ 22:11:55
URL: http://freewebs.com/seabrench/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0